Асабісты кабінет | Сэрвісы самаабслугоўвання | Паслугі | Мабільная і фіксаваная сувязь | Бiзнес

Асабісты кабінет

Перавагі паслугі

 
Даступнасць
самастойны прагляд інфармацыі і кіраванне паслугамі 24/7
 
Прастата выкарыстання
не патрабуе ўстаноўкі дадатковага ПЗ, работа праз браўзер з любога ўстройства
 
Бяспека
надзейны спосаб аўтарызацыі -
па SMS, USSD або PUK на Ваш выбар

Функцыянальныя ролі

Абанент

Администратор / Супервайзер

Падрабязная інфармацыя

У залежнасці ад абранай Вамі ролі (Абанент, Адміністратар або Супервайзер), Вы можаце атрымліваць інфармацыю і/або ажыццяўляць аперацыі з паслугамі абанентаў самастойна.

Доступ да Асабістага кабінета для ролі Абанент надаецца аўтаматычна.

Праверыць наяўнасць паслугі можна даслаўшы USSD *141*3*6# выклік.

Падключэнне пашыранага доступу Асабістага кабінета «Адміністратар» і/ці «Супервайзер» ажыццяўляецца:

Крок 1: Аформіце заяву на «Прадастаўленне доступу ў Асабісты кабінет» на фірменным бланку арганізацыі;

Крок 2: Накіруйце яе ў адрас А1 найбольш зручным для вас спосабам:
- на электронную пошту legal@a1.by;
- у мессенджеры Viber або Telegram;
- у крамы А1;
- праз дылерскія салоны А1.

Крок 3: Пасля падключэння паслугі ўстанавіце пароль адным са спосабаў:

Для абанентаў мабільнай сувязі:
- USSD *141*0# выклік;
- Запытаць пароль праз SMS;
Назваць PUK1 SIM-карты – пры наяўнасці паслугі Асабісты кабінет| Рэгістрацыя па PUK1 (падключаецца аўтаматычна на тарыфных планах для інтэрнэту).

Для абанентаў фіксаванай сувязі:
- ідэнтыфікацыйныя даныя (лагін і пароль) надаюцца ў момант заключэння дагавора.

Прайдзіце рэгістрацыю на сайце my.a1.by:

Крок 1: Выберыце катэгорыю паслуг, па якіх неабходная інфармацыя: Мабільная сувязь або Інтэрнэт для дома і офіса.

Крок 2: Пры выбары катэгорыі мабільная сувязь націсніце «зарэгістравацца». З’явіцца акно для ўводу нумара тэлефона і тыпу ідэнтыфікацыі (SMS, PUK1, USSD). Пасля выбару кіруйцеся падказкамі.

Пры выбары катэгорыі інтэрнэт для дома і офіса націсніце «зарэгістравацца». З’явіцца акно для ўводу асабовага рахунку і тыпу ідэнтыфікацыі (SMS, Email).
На раней нададзеныя кантактныя даныя кліента будзе адпраўлены часовы пароль для ўваходу. Пасля ўваходу неабходна змяніць пароль на пастаянны.
Пры наступнай аўтарызацыі ўводзьце лагін і пароль.
У выпадку неабходнасці аднавіць пароль можна праз поле «Забылі пароль?».

У выпадку неабходнасці аднавіць пароль можна праз поле «Забылі пароль?».

Калі доступ у Асабісты кабінет быў раней адключаны па запыце Абанента/Адміністратара/Супервайзера, то для аднаўлення выкарыстання Асабістага кабінета неабходна:

Крок 1: адправіць USSD-запыт *141*3*6# выклік;

Крок 2: у адказ назваць код PUK1 сваёй SIM-карты;

Крок 3: зарэгістравацца па спасылцы my.a1.by; Праверыць наяўнасць паслугі можна даслаўшы USSD *141*3*6# выклік.

Усе дзеянні, учыненыя з дапамогай Асабістага кабінета, прыраўноўваюцца да дзеянняў, учыненых кліентам асабіста ў адпаведнасці і на ўмовах дагавора.

Абанент/Адміністратар/Супервайзер нясе персанальную адказнасць за захаванасць свайго Пароля. У выпадку яго выдавання Абанент/Адміністратар/Супервайзер абавязаны неадкладна паведаміць аб гэтым у Кампанію для экстранага блакіравання доступу да Асабістага кабінета, звярнуўшыся ў даведачна-інфармацыйную службу 150, або па заяве Кліента.

Для аднаўлення доступу да Асабістага кабінета Абаненту неабходна звярнуцца да Адміністратара/Супервайзера. Калі доступ да Асабістага кабінета быў закрыты для Адміністратара/Супервайзера, то аднаўленне доступу ажыццяўляецца на падставе заявы кліента.

З парадкам прадастаўлення доступу ў Асабісты кабінет можна азнаёміцца па спасылцы.