Дэталізацыя званкоў | Фінансавыя паслугі | Паслугі | Правайдэр тэлекам-, IКТ- i кантэнт-паслуг А1

Дэталізацыя званкоў

Выбраць тарыф і падключыць

Дэталізацыя званкоў (тарыфы з перадаплатай)

    Паслуга недаступная на дадзеным тарыфным плане.

    Дэталізацыя штомесяц

      Дэталізацыя за бягучы месяц

        Дэталізацыя за мінулы перыяд

          Паслуга «Дэталізацыя званкоў» дазваляе атрымліваць дэталізаваную інфармацыю аб усіх зробленых званках, адпраўленых SMS ці MMS, выкарыстаным інтэрнэт-трафіку (паказваецца дата і час здзяйснення выкліку/адпраўкі SMS, MMS, працягласць выкліку або аб'ём інтэрнэт-сесіі, нумар, па якім быў здзейснены выклік/адпраўлена SMS, MMS, яго кошт).

          Дэталізацыя званкоў штомесяц
          Дэталізацыя званкоў высылаецца разам з рэгулярнымі рахункамі штомесяц згодна са спосабам і адрасам дастаўкі рахункаў:

          • па пошце;
          • па e-mail (магчыма атрыманне рахункаў у фармаце PDF альбо PDF+Exсel).

           

          Дэталізацыя званкоў за бягучы месяц даецца разава з 1 чысла па стане на дзень, які папярэднічае запыту. Напрыклад, калі заказаць дэталізацыю 12 студзеня, інфармацыя будзе дадзена за перыяд з 1 па 11 студзеня.

          Дэталізацыя за мінулы перыяд даецца разава за 1 месяц, па сканчэнні якога прайшлі два закрытыя разліковыя перыяды.

          У дэталізацыі званкоў зазначаюцца дата і час здзяйснення выкліку/адпраўкі SMS, MMS, працягласць выкліку або аб'ём інтэрнэт-сесіі, нумар, па якім быў здзейснены выклік/адпраўлена SMS, MMS, яго кошт. Выключэнне – роўмінг, калі дадаткова даецца інфармацыя па ўваходных выкліках.

          Дэталізацыя званкоў штомесяц даецца ўсім кліентам кампаніі (акрамя тарыфаў з перадаплатай).
          Дэталізацыя званкоў за бягучы месяц/мінулы перыяд даецца ўсім кліентам кампаніі.

          Як падключыць/адключыць:

          атрыманне дэталізацыі штомесяц можна падключыць адным са спосабаў:

          Атрымаць дэталізацыю званкоў за бягучы месяц / за мінулы перыяд можна ў цэнтрах продажу і абслугоўвання кампаніі*.

          Дэталізацыя даецца на падставе заявы кліента стандартнага ўзору і дакумента, які сведчыць асобу. Паслуга даецца платна у выпадку атрымання дэталізацыі за бягучы перыяд або месяц, па сканчэнні якога прайшлі 2 закрытыя перыяды.

          Прагледзець дэталізацыю за бягучы перыяд/6 папярэдніх месяцаў можна праз Асабісты кабінет без аплаты.

           

          * У выпадку адсутнасці ў населеным пункце цэнтра продажу і абслугоўвання A1 кліенту кампаніі можна звярнуцца ў офісы афіцыйных павераных Унітарнага прадпрыемства «A1» з дакументам, які сведчыць асобу, і аформіць адпаведную заяву.