Змена тарыфнага плана дазволіць выбраць іншы тарыфны план, які ў большай ступені адказвае Вашым патрэбам ў дадзены момант.
Змена тарыфнага плана ажыццяўляецца ў любы дзень месяца.
Каб зарэгістраваць заяўку на змену тарыфу на балансе павінна быць дастаткова сродкаў для спісання ўзносу. Для паспяховай змены, паслугі сувязі не павінны быць часткова або цалкам блакіраваныя з моманту рэгістрацыі заяўкі.
Кошт першай змены тарыфнага плана ў бягучым каляндарным месяцы ў бок паніжэння абаненцкай платы - платна, а ў бок павышэння абаненцкай платы - бясплатна.
Другая і наступныя змены - заўсёды платна, незалежна ад таго, паніжаецца абаненцкая плата ці не.
Выключэнне: змена тарыфнага плана на тарыф «Пенсійны», з/на тарыф «Сацыяльны» ажыццяўляецца заўсёды без аплаты.
На працягу сутак дапускаецца толькі адна змена тарыфнага плана.
Змяніць бягучы тарыфны план на тарыфны план, да якога не робіцца падключэнне, а таксама на прадаплочаныя тарыфы немагчыма. Змена тарыфнага плана індывідуальных абанентаў у бок зніжэння абаненцкай платы, а таксама на "Сацыяльны" і "Пенсійны" ажыццяўляецца ў магазінах А1 і пунктах продажу і абслугоўвання афіцыйных дылераў А1.
Паслуга надаецца ўсім кліентам кампаніі, акрамя абанентаў тарыфаў з перадаплатай .
Змяніць тарыфны план можна адным са спосабаў:
- USSD-запыт *141*3*4# выклік (для карыстальнікаў смартфонаў не даступны);
- Асабісты кабінет;
- у цэнтрах продажу і абслугоўвання A1 на падставе дакумента, які сведчыць асобу.