Канферэнц-сувязь | Базавыя паслугі | Паслугі | Правайдэр тэлекам-, IКТ- i кантэнт-паслуг А1

Канферэнц-сувязь

Падрабязная інфармацыя

Паслуга дазваляе праводзіць нарады, вырашаць пытанні па мабільным тэлефоне адначасова пры ўдзеле некалькіх чалавек (да 25 суразмоўцаў). Усе ўдзельнікі такой размовы змогуць слухаць і размаўляць адзін з адным, як пры асабістых зносінах.

Паслугай можна скарыстацца, калі мабільны тэлефон падтрымлівае канферэнц-сувязь. Актываваць гэтую опцыю ў тэлефоне можна самастойна, выкарыстоўваючы інструкцыю тэлефона.
Каб пачаць размову:

  • Патэлефануйце першаму абаненту, з якім жадаеце звязацца;
  • Пастаўце дадзены выклік у рэжым утрымання;
  • Патэлефануйце наступнаму ўдзельніку размовы;
  • Як толькі сувязь ўстаноўленая, падключыце рэжым КС, выкарыстоўваючы меню тэлефона (гл. Інструкцыю да тэлефона).

Для далучэння ўваходнага выкліку да канферэнцыі спачатку адкажыце на званок, а затым падключыце субяседніка да канферэнц-сувязі.
Ініцыятар канферэнц-сувязі можа далучыць да 5 абанентаў уключна, наступныя ініцыятары - да 4-х.

Удзельнікамі канферэнц-сувязі могуць быць як абаненты A1, так і абаненты іншых сетак (у Беларусі і за яе межамі).
Для прыёму ўваходных выклікаў у працэсе размовы спатрэбіцца паслуга «Чаканне / ўтрыманне выкліку».
Пры адключэнні аднаго суразмоўцы не выкарыстоўвайце клавішу «скіданне» на сваім тэлефоне, бо будзе перарваная ўся канферэнц-сувязь. Для адключэння суразмоўцы ад канферэнц-размовы спачатку трэба падключыць суразмоўцу да рэжыму асабістага званка, а затым скінуць асабісты званок, выкарыстоўваючы адпаведную опцыю меню ТА (гл. Інструкцыю да ТА).
Пры выкарыстанні «Канферэнц-сувязі» ў роўмінгу кожнае злучэнне аплачваецца па роўмінгавых тарыфах.

Паслуга надаецца ўсім абанентам A1.

Як падключыць
Паслуга аўтаматычна падключаецца ўсім новым абанентам кампаніі. Для абанентаў ПРЫВІТАННЕ паслуга ўжо ўключаная ў базавы набор паслуг.
Абаненты – фізічныя асобы могуць падключыць паслугу адным са спосабаў:

  • Асабісты кабінет;
  • па званку ў даведачна-інфармацыйную службу кампаніі 411 на падставе Кода доступу;
  • у цэнтрах продажу і абслугоўвання velcom або ў офісе афіцыйных павераных.

Абаненты – юрыдычныя асобы могуць падключыць паслугу адным са спосабаў: