«SIP-тэлефанія + Бітрыкс24»: комплекснае рашэнне для бізнесу ад А1
А1 працягвае развіваць комплексныя рашэнні, якія дапамагаюць спрасціць вядзенне бізнесу. Адмыслова для кампаній, якім патрэбна аўтаматызаваная сістэма кіравання і шматканальная сувязь, правайдар падрыхтаваў бізнес-рашэнне, якое ўключае офісную тэлефанію праз фіксаваны інтэрнэт і CRM-сістэму кіравання продажамі і камунікацыямі Бітрыкс24.
Інтэграцыя SIP-тэлефаніі з CRM-сістэмай Бітрыкс24 дазваляе істотна спрасціць планаванне задач унутры кампаніі і вядзенне кліенцкай базы – з яе дапамогай можна аўтаматызаваць бізнес-працэсы і хутка адсочваць любую інфармацыю пра праекты, кліентаў, продажы і супрацоўнікаў для прыняцця рашэнняў.
У комплекснае рашэнне ўваходзіць поўны набор паслуг і праграмных прадуктаў:
- Тэлефанія па SIP-пратаколе ад A1;
- Бітрыкс24 у воблаку А1;
- Модуль інтэграцыі Бітрыкс24 з АТС;
- АТС у Дата-цэнтры А1.
Перавагі комплекснага рашэння:
1. Функцыянальнасць: шырокі набор бізнес-інструментаў для кіравання званкамі, планавання задач і вядзення кліенцкай базы;
2. Гнуткасць: хуткае кіраванне маршрутызацыяй выклікаў у кампаніі;
3. Аналітыка: імгненны збор статыстыкі па званках;
4. Выдатная якасць сувязі;
5. Зручнасць: не патрабуецца ўсталёўка дадатковых праграм;
6. Выгадныя ўмовы аплаты: штомесячная аплата замест разавага плацяжу за год;
7. Індывідуальны падыход.
Усе даныя сістэмы захоўваюцца ў воблачным сховішчы, і яго аб'ём карыстальнікі могуць вызначыць самі, арыентуючыся на маштаб і патрэбы бізнесу. На выбар даюцца варыянты ад 50 ГБ для кампаній, дзе не больш за 6 ці 24 карыстальнікі, і да безлімітнага пакета.
Падрабязнасці – на сайце www.A1.by, а таксама па адзіным тэлефоне кантакт-цэнтра – 150.