Кантакты
Дапамога анлайн
Большасць адказаў можна атрымаць самастойна ў раздзеле Дапамога і падтрымка
Віртуальны памочнік Аліна ў зручным канале сувязі
Патэлефанаваць нам
Адзіны кантактны нумар | |
Нумар паскоранага абслугоўвання | |
Кансультацыя ў роўмінгу |
Напісаць нам
Кансультацыя па пытаннях абслугоўвання фіз. асоб | |
Апрацоўка заяў юр. асоб і ІП, якія паступаюць з аўтарызаванага адраса* кліента | |
Канцылярыя | |
Для камерцыйных прапаноў | |
Па пытаннях супрацоўніцтва і адпраўлення камерцыйных прапаноў | |
Тэндарны аддзел, па пытаннях удзелу ў закупках А1 у якасці пастаўшчыка тавараў (работ, паслуг) | |
Па пытаннях супрацоўніцтва з «А1» па партнёрскай праграме |
*Аўтарызаваны адрас – гэта адзін або некалькі адрасоў электроннай пошты кліента – юрыдычнай асобы або індывідуальнага прадпрымальніка, указаных у рэгістрацыйнай форме або заяве кліента, аформленай на фірменным бланку з пячаткай і подпісам кіраўніка юрыдычнай асобы, у якасці адраса дастаўкі рахунку.
Заяву неабходна прымацаваць укладаннем у электронны ліст. Файлы, якія размешчаны на іншых рэсурсах і дасылаюцца ў электронным паведамленні ў выглядзе спасылак на іх, не апрацоўваюцца.
Максімальны памер электронных паведамленняў у адрас кампаніі – 10 МБ.
Тлумачэнні па пытаннях, накіраваных кліентамі з дапамогай наяўных у кампаніі адрасоў электроннай пошты, прадастаўляюцца тым, хто звярнуўся таксама па e-mail. Іх разгляд ажыццяўляецца ў парадку, вызначаным кіраўніцтвам Унітарнага прадпрыемства «А1» (г.зн. не падлягае разгляду ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»).
Шукайце нас у сац. сетках і мэсанджарах
Пры правядзенні абзвону
Пры правядзенні абзвону | 150 |
Альфанумерычны нумар А1 пры SMS-рассылцы | А1 |
Пры правядзенні інтэрактыўных SMS-кампаній | 411хх |