Памылковы плацеж | Фінансавыя паслугі | Паслугі | Правайдэр тэлекам-, IКТ- i кантэнт-паслуг А1

Памылковы плацеж

Падрабязная інфармацыя

Пры афармленні заяўкі шляхам USSD-запыту *141*7# і праз ІССА. Асабісты кабінет разглядаюцца заяўкі пры выкананні наступных умоў:

  • правільны нумар адрозніваецца ад памылковага не больш, чым на 2 лічбы;
  • правільны нумар належыць фiзiчнай асобе, у тым ліку можа належаць абаненту ПРЫВІТАННЕ;
  • сума плацяжу не перавышае 30 беларускіх рублёў;
  • з моманту аплаты прайшло не больш за 14 дзён;
  • колькасць запытаў ад абанента - не больш за тры разы ў месяц.

Заяўка на вяртанне сродкаў разглядаецца да 3-х рабочых дзён. Аб выніку вы будзеце праінфармаваныя SMS-паведамленнем на кантактны нумар тэлефона.

Неабходна захоўваць квітанцыю аб аплаце да залічэння плацяжу на нумар тэлефона.

У астатніх выпадках неабходна звяртацца ў цэнтры продажу A1 (калі памылковы плацеж залічаны на нумар A1/ПРЫВІТАННЕ), або ў цэнтры продажу таго аператара, на карысць якога зроблены памылковы плацеж (даныя пазначаныя ў квітанцыі аб аплаце).

Магчымасць самастойнай рэгістрацыі памылковага плацяжу надаецца кліентам - фізічным асобам, у тым ліку абанентам тарыфных планаў ПРЫВІТАННЕ.

Спосабы афармлення заяўкі:

  • USSD-запыт *141*7# выклік;
  • Асабісты кабінет;
  • у цэнтрах продажу і абслугоўвання velcom або ў офісе афіцыйных павераных на падставе дакумента, які сведчыць асобу, і квітанцыі аб аплаце.

Што неабходна ўказаць пры самастойнай рэгістрацыі памылковага плацяжу:

  • Правільны нумар;
  • Памылковы нумар;
  • Дату плацяжу ў фармаце ДДММГГГГГГММСС (разам);
  • Суму плацяжу (калі пры плацяжы бралася камісія, суму для вяртання трэба пазначыць за вылікам камісіі).