Падрабязная інфармацыя
Пры афармленні заяўкі шляхам USSD-запыту *141*7# і праз ІССА. Асабісты кабінет разглядаюцца заяўкі пры выкананні наступных умоў:
- правільны нумар адрозніваецца ад памылковага не больш, чым на 2 лічбы;
- правільны нумар належыць фiзiчнай асобе, у тым ліку можа належаць абаненту ПРЫВІТАННЕ;
- сума плацяжу не перавышае 30 беларускіх рублёў;
- з моманту аплаты прайшло не больш за 14 дзён;
- колькасць запытаў ад абанента - не больш за тры разы ў месяц.
Заяўка на вяртанне сродкаў разглядаецца да 3-х рабочых дзён. Аб выніку вы будзеце праінфармаваныя SMS-паведамленнем на кантактны нумар тэлефона.
Неабходна захоўваць квітанцыю аб аплаце да залічэння плацяжу на нумар тэлефона.
У астатніх выпадках неабходна звяртацца ў цэнтры продажу A1 (калі памылковы плацеж залічаны на нумар A1/ПРЫВІТАННЕ), або ў цэнтры продажу таго аператара, на карысць якога зроблены памылковы плацеж (даныя пазначаныя ў квітанцыі аб аплаце).
Магчымасць самастойнай рэгістрацыі памылковага плацяжу надаецца кліентам - фізічным асобам, у тым ліку абанентам тарыфных планаў ПРЫВІТАННЕ.
Спосабы афармлення заяўкі:
- USSD-запыт *141*7# выклік;
- Асабісты кабінет;
- у цэнтрах продажу і абслугоўвання velcom або ў офісе афіцыйных павераных на падставе дакумента, які сведчыць асобу, і квітанцыі аб аплаце.
Што неабходна ўказаць пры самастойнай рэгістрацыі памылковага плацяжу:
- Правільны нумар;
- Памылковы нумар;
- Дату плацяжу ў фармаце ДДММГГГГГГММСС (разам);
- Суму плацяжу (калі пры плацяжы бралася камісія, суму для вяртання трэба пазначыць за вылікам камісіі).