Чаканне/ўтрыманне выкліку | Базавыя паслугі | Паслугі | Правайдэр тэлекам-, IКТ- i кантэнт-паслуг А1

Чаканне/ўтрыманне выкліку

Падчас размовы з першым абанентам чутны гукавы сігнал, які будзе паведамляць пра тое, што тэлефануе другі абанент.
Абанент можа адказаць на новы ўваходны выклік, не перарываючы сувязі з першым, і размаўляць папераменна з адным і з другім, змяняючы лініі. Для пераключэння размовы неабходна націснуць выдзеленую клавішу ў залежнасці ад мадэлі апарата (гл. Інструкцыю да тэлефона). Можна падтрымліваць, такім чынам, сувязь на некалькіх лініях.
Для пераводу тэлефоннага званка ў рэжым утрымання, неабходна націснуць кнопку «OK», «YES» або «С» (у залежнасці ад мадэлі тэлефона). Для таго каб вярнуцца да званка, націсніце тую ж самую кнопку яшчэ раз (гл. у інструкцыі да тэлефона).

Калі адзін з абанентаў паставіў у рэжым утрымання другога абанента, то другі абанент будзе чуць мелодыю. Адключэнне мелодыі немагчымае.

Паслуга даступная ўсім абанентам кампаніі.

Падключыць паслугу можна адным са спосабаў:

  • USSD-запыт *43# выклік;
  • у меню тэлефона.
Новым абанентам кампаніі A1 і тарыфных планаў ПРЫВІТАННЕ рэжым чакання выкліку ўключаецца аўтаматычна.
Праверыць ці ўключаны рэжым выкліку можна пры дапамозе USSD-запыту *#43# выклік.
Адключыць можна, даслаўшы каманду #43# выклік.