Чаканне/ўтрыманне выкліку | Базавыя паслугі | Паслугі | Правайдэр тэлекам-, IКТ- i кантэнт-паслуг А1

Чаканне/ўтрыманне выкліку

Падрабязная інфармацыя

Во время разговора с первым абонентом слышен звуковой сигнал, уведомляющий о том, что звонит второй абонент.

Абонент может ответить на новый входящий вызов, не прерывая связи с первым и разговаривать попеременно с одним и с другим звонящим, меняя линии.

Для переключения разговора необходимо нажать выделенную клавишу в зависимости от модели аппарата (см. инструкцию к телефону). Можно поддерживать, таким образом, связь на нескольких линиях.

Для перевода телефонного звонка в режим удержания необходимо нажать кнопку «OK», «YES» или «С» (в зависимости от модели телефона). Для того чтобы возвратиться к звонку, нажмите ту же самую кнопку еще раз (см. в инструкции к телефону).

Калі адзін з абанентаў паставіў у рэжым утрымання другога абанента, то другі абанент будзе чуць мелодыю. Адключэнне мелодыі немагчымае.

Паслуга даступная ўсім абанентам кампаніі.

Падключыць паслугу можна адным са спосабаў:

  • USSD-запыт *43# выклік;
  • у меню тэлефона.

Новым абанентам кампаніі A1 і тарыфных планаў ПРЫВІТАННЕ рэжым чакання выкліку ўключаецца аўтаматычна.

Праверыць ці ўключаны рэжым выкліку можна пры дапамозе USSD-запыту *#43# выклік. Адключыць можна, даслаўшы каманду #43# выклік.