Сацыяльная адказнасць кампаніі А1 | Пра кампанію

Cтратэгія

Стратэгія кампаніі А1 у галіне карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці (КСА) была прадстаўлена ў 2014 годзе. У яе аснове – жаданне ўнесці свой уклад у вырашэнне праблем, якія стаяць перад грамадствам, і аказаць дапамогу тым, хто ў ёй асабліва мае патрэбу. Кампанія выкарыстоўвае для гэтага не толькі ўласныя рэсурсы і магчымасці, але і імкнецца прыцягваць да ідэй дабрачыннасці і сацыяльна адказных паводзін як мага больш шырокае кола сваіх абанентаў і жыхароў Беларусі ў цэлым.

 

Пры распрацоўцы стратэгіі А1 у сферы КСА прымаліся да ўвагі меркаванні і перавагі саміх супрацоўнікаў кампаніі, якія прапанавалі напрамкі сацыяльнай палітыкі, якія яны лічаць найбольш значнымі. У 2019 годзе КСА-стратэгія А1 была перагледжана і пашырана.

Напрамкі

Прыярытэтнымі напрамкамі стратэгіі А1 у сферы карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці з'яўляюцца дапамога дзецям, падтрымка нацыянальнай самаідэнтыфікацыі і экалагічныя паводзіны.

 

Многія КСА-праекты кампаніі А1 носяць дабрачынны характар і накіраваныя на дапамогу розным сацыяльным і медыцынскім установам. Такую ж магчымасць – дапамагаць тым, каму неабходна падтрымка, – кампанія імкнецца даць і ўсім сваім абанентам, прапаноўваючы для гэтага зручныя і зразумелыя інструменты.

Дапамога дзецям

Нацыянальная ідэнтычнасць

Дабрачыннасць

 

У кожнага абанента А1 ёсць магчымасць падтрымаць беларускія дабрачынныя арганізацыі , пералічыўшы пэўную суму любым зручным для сябе спосабам: з дапамогай раздзела «Дабро» ў мабільным дадатку A1 banking, праз USSD-запыт або адпраўку SMS на кароткі нумар. Сваю дапамогу можна адрасаваць беларускім медыкам для барацьбы з COVID-19, буйным рэспубліканскім дабрачынным фондам, а таксама рэгіянальным аб'яднанням.

 

Экалогія

Інклюзіўныя праекты

Медыяпісьменнасць