Пры падтрымцы А1 беларусы ўпершыню далучацца да сусветнай акцыі «Запалі сінім» у анлайн-фармаце | Навiны | Пра кампанію

Пры падтрымцы А1 беларусы ўпершыню далучацца да сусветнай акцыі «Запалі сінім» у анлайн-фармаце

2 красавіка Беларусь далучыцца да акцыі Light It Up Blue, якая традыцыйна праводзіцца ў Сусветны дзень інфармавання аб праблеме аўтызму. Да свайго пяцігоддзя Сямейны інклюзіў-тэатр «і» пры падтрымцы кампаніі А1 стварыў для гэтага спецыяльную анлайн-платформу. Усе ахвотныя могуць зняць віртуальныя пазлы з тэатральнай маскі і разбурыць такім чынам стэрэатыпы пра аўтызм.

Пазл, як і сіні колер, якім у гэты дзень падсвечваюцца славутасці і арт-аб’екты па ўсім свеце, з’яўляецца сімвалам аўтызму – парушэння развіцця, якое ўплывае на камунікацыю і стасункі з іншымі людзьмі. Гэты вобраз звязаны з тым, што з-за сваёй унікальнасці і асаблівага ўспрымання рэчаў дзецям і дарослым з такім расстройствам складана знайсці сваё месца ў грамадстве – гэтак жа як і асобным дэталям у мазаіцы.

 

Сёлета ўпершыню беларусы змогуць далучыцца да міжнароднай сацыяльнай акцыі ў анлайн-фармаце: зайсці на сайт worldautismday.by і націснуць на кнопку «Зняць пазл». Калі ўсе карыстальнікі разам разбяруць віртуальныя пазлы, маска стэрэатыпаў і непаразумення, з якімі сутыкаюцца людзі з аўтызмам, знікне – і замест яе з’явіцца сімвал Сямейнага інклюзіў-тэатра «i».

 

Акцыя прымеркавана да прэм’еры тэатра «Агонь і Лёд», якая таксама адбудзецца ў анлайн-фармаце 2 красавіка: а 19-й гадзіне ў эфіры відэасэрвісу VOKA пастаноўку змогуць бясплатна ўбачыць усе ахвотныя з любога пункта свету. На сайце worldautismday.by змешчаны эскіз адной з масак, якія мастачка Людміла Скітовіч зрабіла для дзяцей, занятых у спектаклі.

 

«Агонь і Лёд» – гэта першая ў Беларусі пастаноўка, створаная з дапамогай тэхналогіі virtual production, калі рэальныя акцёры выступаюць у віртуальнай прасторы. У цэнтры сюжэта – гісторыя Майстра, яго Музы і іх дзяцей і вучняў, расказаная праз балет, пластыку, імправізацыю, жывую музыку і 3D-дэкарацыі.

 

Далучыцца да прагляду можна будзе на сайце voka.tv альбо ў мабільнай праграме VOKA пасля аўтарызацыі па нумары тэлефона. Першы афлайн-паказ спектакля адбудзецца 24 красавіка на сцэне Палаца культуры Мінскага аўтамабільнага завода. Білеты можна набыць на сайце аператара kvitki.by. Тэлефон для даведак: +37529 622-20-90.