Аб аказанні аддаленай тэхнічнай падтрымкі А1
Унітарнае прадпрыемства «А1» інфармуе аб унясенні змен у Парадак працы аддаленай візуальнай тэхнічнай падтрымкі А1 і перайменаванне яго ў Парадак аказання аддаленай тэхнічнай падтрымкі А1.
Змены уваходзяць у сілу 03.08.2020 года і накіраваныя на паляпшэнне працы з кліентамі шляхам увядзення магчымасці аддаленай тэхнічнай падтрымкі для абанентаў фіксаванага інтэрнэту А1, чые маршрутызатары падтрымліваюць пратакол TR-069. Так, адказныя спецыялісты кампаніі пры звароце кліента ў тэхнічную падтрымку змогуць выкарыстоўваць аддалены доступ да абсталявання кліента з мэтай яго дыягностыкі і наладкі.
З абноўленым варыянтам дакумента можна азнаёміцца, перайшоўшы па спасылцы.