Пераадрасацыя званкоў | Базавыя паслугі | Паслугі | Правайдэр тэлекам-, IКТ- i кантэнт-паслуг А1

Пераадрасацыя званкоў

 

  •  Безумоўная пераадрасацыя ("All calls") – усе ўваходныя выклікі пераадрасуюцца на зазначаны Вамі нумар тэлефона;
  • Пераадрасацыя па ўмове – уваходныя выклікі пераадрасуюцца на зазначаны нумар у залежнасці ад умовы:
    • «Абанент не адказвае» ("No reply") – Вы на працягу некаторага часу (гэты параметр можа быць зададзены) не адказваеце на ўваходны выклік;
    • «Абанент заняты» ("On busy") – Вы размаўляеце з іншым абанентам і не адказваеце на ўваходны выклік;
    • «Абанент недаступны» ("Unreachable") – Вы выключылі тэлефон ці знаходзіцеся па-за зонай дзеяння сеткі.

 

Устанаўлівайце пераадрасацыю ўваходных званкоў не толькі на нумары мабільных тэлефонаў, але і на гарадскія. Як пачаць карыстацца паслугай? Неабходна выбраць патрэбны тып пераадрасацыі (безумоўную або па пэўнай умове) і ўвесці нумар тэлефона, на які перанакіроўваецца званок. Паслугу можна падключыць, задаўшы настройкі ў тэлефоне або ў ІССА. Асабісты кабінет.

Пераадрасацыя званкоў працуе пры ўмове, што абанентам даступныя паслугі сувязі:

  • выходная сувязь – абаненту, які ўстанавіў пераадрасацыю званкоў;
  • уваходная сувязь – абаненту, на нумар якога ўстаноўленая пераадрасацыя званкоў.
Калі ў абанента лінейкі тарыфных планаў ПРЫВІТАННЕ ўстаноўленая пераадрасацыя на іншы нумар тэлефона, але на балансе недастаткова сродкаў для яе аплаты, то ў таго, хто тэлефануе, будзе перарывацца злучэнне.
Выклікі, пераадрасаваныя на іншы абаненцкі нумар, аплачваюцца ў залежнасці ад напрамку выкліку згодна з тарыфным планам або расходуюць мінуты, уключаныя ў тарыфны план.
Незалежна ад таго, у якім рэжыме знаходзіцца тэлефонны апарат, усё пераадрасацыі тарыфікуюцца як званок у сетцы 2G.
У роўмінгу безумоўная пераадрасацыя аплачваецца па тарыфах кампаніі A1, а пераадрасацыя з зададзенай умовай – па роўмінгавых тарыфах.

 

Абаненты, падключаныя на тарыфныя планы для інтэрнэту, могуць прызначыць пераадрасацыю толькі ў настройках тэлефона.
Пры падключэнні паслугі Міжнародны роўмінг аўтаматычна ўстанаўліваецца забарона на выкарыстанне ўсіх тыпаў абаненцкіх пераадрасацый па зададзенай умове ў роўмінгу. Забарона не распаўсюджваецца на безумоўную пераадрасацыю.
Для аднаўлення работы пераадрасацыі ў роўмінгу выкарыстоўвайце USSD-запыт (у межах Рэспублікі Беларусь) *117# і клавіша выкліку.

Паслуга надаецца ўсім абанентам кампаніі.

Як падключыць
Падключэнне паслугі магчымае:

  • праз ІССА. Асабісты кабінет;
  • у меню тэлефона (кіруйцеся інструкцыяй).
Нумар, на які будуць пераводзіцца выклікі, неабходна ўводзіць у міжнародным фармаце: +375 - код горада/сеткі - нумар тэлефона.

 

Як адключыць
Адключэнне паслугі магчымае:

  • праз ІССА. Асабісты кабінет;
  • у меню тэлефона (прытрымлівайцеся інструкцыі);
  • калі паслуга прызначаная аператарам, то адключыць яе абаненты кампаніі могуць, звярнуўшыся ў цэнтры продажу і абслугоўвання A1 або ў офісы афіцыйных павераных, а таксама ў даведачна-інфармацыйную службу.