FAQ

Калі ў вас ёсць пытанне, адказ на якое вы не знайшлі ў спісе, вы можаце задаць яго з дапамогай спецыяльнай формы.

Падключэнне

Падключэнне паслуг

Абслугоўванне

Партнёрства

 

 

Перенос номера

У меня в телефонном аппарате установлена игра/ Это бесплатное приложение? Если нет, то в каких случаях с моего баланса будут списаны средства?

Некоторые современные модели телефонных аппаратов имеют предустановленные производителем демо-версии игр (Java-приложения). При этом получение полной версии игры происходит после отправки из Java-приложения SMS на платные сервисные номера (например, 4449, 5205 и др). Формирование и отправка такого сообщения производится автоматически (в фоновом режиме) после согласия пользователя получить доступ к  полной версии  игры.
Внимание! SMS по коротким номерам, например, 4449, 5205, 4446 и др. оплачиваются в соответствии с тарифами на специальные услуги http://www.velcom.by/ru/private/tariffs/infoservices
Таким же образом отправляются запросы на получение результатов игр для участия в турнирах с розыгрышем призов (например, номер 4446), а также запросы на получение дополнительных бонусов на определенных этапах игр.

Як перааформіць нумар з фізічнай асобы на юрыдычную асобу? Якія дакументы патрэбныя для пераафармлення?

Для пераафармлення абаненцкага нумара на юрыдычную асобу фізічнай асобе, уладальніку дагавора, неабходна звярнуцца ў ЦПіА альбо да павераных кампаніі. Пры сабе неабходна мець запоўненую заяву ад юрыдычнай асобы на пераафармленне абаненцкага нумара, завераную подпісамі кіраўніка, галоўнага бухгалтара і змацаваную пячаткай юрыдычнай асобы, а таксама дакумент, які пацвярджае асобу. На падставе дадзенай заявы будуць выдадзены дакументы для пераафармлення абаненцкага нумара, якія можна падпісаць на месцы пры наяўнасці даверанасці на права подпісу ці перадаць на подпіс кіраўніку арганізацыі. Пераафармленне абаненцкага нумара адбываецца пасля падпісання ўсіх дакументаў згодна з тарыфам кампаніі, кошт пераафармлення аплачвае новы кліент.

Як перааформіць нумар з юрыдычнай асобы на фізічную асобу? Якія дакументы неабходна прадаставіць?

Для пераафармлення абаненцкага нумара з юрыдычнай асобы на фізічную, апошняй неабходна звярнуцца з дакументам, які пацвярджае асобу, а таксама запоўненай заявай ад юрыдычнай асобы на пераафармленне абаненцкага нумара, аформленай на фірмовым бланку, заверанай подпісамі кіраўніка, галоўнага бухгалтара і пячаткай юрыдычнай асобы. Пераафармленне абаненцкага нумара адбываецца згодна з тарыфам кампаніі, кошт пераафармлення аплачвае новы кліент.

Як можна атрымліваць рахункі за паслугі сувязі і дэталізацыю званкоў абанентаў, падключаных па дагаворах з юрыдычнымі асобамі?

У рэгулярны рахунак за паслугі сувязі ўключаныя наступныя дакументы:

  • Рахунак
  • Акт аказання паслуг
  • Дэталізацыя рахунку і расшыфроўка налічэнняў для абанента
  • Тэлефонныя званкі (калі дэталізацыя званкоў абанентаў прызначаная на пастаяннай падставе)

Рэгулярныя рахункі за паслугі сувязі могуць быць прадастаўленыя кліенту – юрыдычнай асобе наступнымі спосабамі:

  • па электроннай пошце ў фармаце PDF, па жаданні кліента дадаткова – у фармаце Excel;
  • па пошце на ўказаны адрас дастаўкі (у межах РБ);
  • у ЦПіА кампаніі, пасля завяршэння працэсу фарміравання рахункаў за справаздачны перыяд.

Разавую дэталізацыю па абаненце можна атрымаць па заяве, аформленай на фірмовым бланку, заверанай подпісамі кіраўніка, галоўнага бухгалтара і пячаткай арганізацыі, у ЦПіА кампаніі. Разавую дэталізацыю за два папярэднія перыяды можна прагледзець пры дапамозе ІССА для юрыдычных асоб (узровень доступу: Адміністратар). Дэталізацыя прадастаўляецца згодна з тарыфам кампаніі.

Як праверыць колькасць здзейсненых у бягучым месяцы вызаваў у Закрытай Абаненцкай Групе (ЗАГ)?

Абонент можа атрымаць інфармацыю пра колькасць хвілін здзейсненых выходных вызаваў унутры ЗАГ пры дапамозе USSD-запыту: *100*11# і клавіша вызаву.

Як праверыць астатак уключанага ў абаненцкую плату трафіка?

Для атрымання інфармацыі пра колькасць хвілін, якія засталіся, SMS, MMS і GPRS-трафіка можна скарыстаць USSD-запыт *100*1# і клавіша вызаву.

Як праверыць налічэнні па абаненцкім нумары за бягучы месяц?

Інфармацыю пра суму налічэнняў за паслугі сувязі (без абаненцкай платы і разавых узносаў) з улікам падаткаў (акрамя перыяду выстаўлення падаткаў – з 1 па 6 чысло кожнага месяца) можна атрымаць пры дапамозе USSD-запыту: *100*19# і клавіша вызаву.

Як абаненту юрыдычнай асобы можна атрымаць інфармацыю пра PIN/PUK коды?

Інфармацыя пра PIN і PUK-коды можа быць атрымана прадстаўніком юрыдычнай асобы па заяве, аформленай на фірмовым бланку, заверанай подпісам кіраўніка і пячаткай арганізацыі. Прадстаўніку пры сабе неабходна мець дакумент, які пацвярджае асобу. Інфармацыя пра PIN1/PUK1 коды абанента даступна таксама адміністратару ІССА для юрыдычных асоб.

Як адправіць прапанову пра супрацоўніцтва?

Па пытаннях удзелу ў працэдурах закупкі тавараў і паслуг ЗП “Вэлком”, прадастаўлення камерцыйных прапаноў звяртайцеся па адрасах:

Звязацца з намi:
150
без аплаты
ў сетцы A1

Абслугоўванне